خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی، پژوهشی خراسان جنوبی:

پژوهش زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور است

ایمانی گفت: یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری، نگاه جامع و کاربردی به مقوله “پژوهش” و “تحقیق” است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۳۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هادی ایمانی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) در پیامی به مناسبت هفته پژوهش بیان کرد:

یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری، نگاه جامع و کاربردی به مقوله “پژوهش” و “تحقیق” است که می‌تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد. این مقوله اساسی از ارکان اصلی جوامع بشری به شمار می‌رودکه اگر به خوبی بر آن “تمرکز” و ” برنامه ریزی” شود به نتایج مثبتی در جامعه دست پیدا خواهیم کرد.

پژوهش و کار علمی بخشی از استحکام و قوام ساختار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه کشور است وامتداد آن نویدبخش افق درخشان ایران فرداست لذا هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور در امتداد پیشرفت تا دستیابی به افق ایران ۱۴۰۴ برمبنای سند چشم‌انداز، فراهم آورده است.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی ضمن حمایت از تمامی پژوهشگران عرصه علم وفناوری هفته پژوهش را به همه پژوهشگران تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری علم و فناوری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار