امام جمعه ایلام:

مدیران با خدمت به مردم شکرگزار فرصت مدیریت خود باشند/ ظرفیت خیرین برای خدمت به معلولان پای کار بیاید

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مسئولان دستگاه های حمایتی باید به صورت جدی پیگیر مشکلات مددجویان جامعه هدف باشند، گفت: مدیران دستگاه های حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۳۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در در دیدار با سرپرست و جمعی از مسوولان اداره کل بهزیستی ایلام، اظهار کرد: سازمان بهزیستی نهادی است که با مخاطبان و قشر خاصی از جامعه در ارتباط است که نیاز به توجه ویژه و ارتباط عاطفی مناسبی دارند.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد  باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند، افزود: مدیران بهزیستی استان با بررسی موفقیت های سایر استان ها در خدمت به محرومان و معلولان، بهترین شیوه ها و روش ها را برای خدمت به این قشر محروم احصا کرده و زمینه حمایت های لازم از معلولان استان را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در راستای افزایش سطح خدمات به جامعه هدف نقش مهمی در خدمت به معلولان دارد، افزود: یکی از امور لذتبخش و معنوی ارتباط عاطفی با معلولان و جامعه هدف است و سرکشی مدیران ارشد استان با همراهی مدیریت بهزیستی در راستای حل مشکلات مددجویان بسیار مهم و نقش به سزایی دارد که لازم است این برنامه ریزی برای سرکشی مسئولان از معلولان در استان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: نباید به دنبال این نباشیم که دیگران در راستای خدمت به مردم از ما تعریف کنند، نیاز مردم به خدمت مسئولان نعمتی است که خداوند در اختیار مدیران قرار داده است و باید قدر این نعمت را دانست و مدیران در راستای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه های حمایتی باید به صورت جدی پیگیر مشکلات مددجویان جامعه هدف باشند، یادآور شد: اگرچه خدمات رسانی به مددجویان از سوی دستگاه های حمایتی انجام می شود ولی باید این روند ارتقا یافته و خدمات مطلوبتر و گسترده تر شوند و سایر دستگاه ها نیز پای کار بیایند.

وی بیان کرد: ارتباط با افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و سایر افراد اسیب دیده اجتماعی  کاری ارزشمند است که کارکنان و مددکاران بهزیستی باید مثل اعضا خانواده خود با آنها برخورد داشته باشند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های حمایتی با ارائه برنامه برای جلب بودجه ملی و تزریق به استان تلاش کنند، افزود: خدمات سازمان بهزیستی تلفیقی از  خدمات حمایتی و تخصصی است، هر چند چه ماموریت های آن با امکانات موجود تناسب ندارد ولی باید از تمام ظرفیت برای خدمات رسانی به جامعه هدف استفاده شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت افراد خیر، بزرگان و موسسه های خیریه برای خدمات رسانی مطلوبتر به نیازمندان جامعه  به ویژه معلولان بسیار مهم است، گفت: باید ضمن شناسایی خیران نیازهای مددجویان نیز مشخص و اولویت‌ بندی شوند.

وی در پایان با تقدیر از خدمات مدیر کل سابق بهزیستی ایلام در چند سال اخیر و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید، خاطرنشان کرد: تامین سرپناه و ساماندهی کارتن خوابها، افراد معتاد، زنان بی سرپرست و سایر افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب اجتماعی استان مورد توجه قرار گیرد.

«حسین نورعلیوند»سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود  برای خدمت رسانی  مضاعف به جامعه هدف در دولتی که خدمت به مردم را اولویت قرارداده استفاده  و این روند در راستای نیت و اهداف شهدا و نظام دنبال می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار