امام‌جمعه موقت ایلام:

عامل بروز بحران اوکراین، فتنه‌ گری های آمریکا است

امام‌جمعه موقت ایلام گفت: پایه گذار حوادثی که امروز مردم اوکراین آن را تجربه می‌کنند، فتنه‌ گری های آمریکا است که باعث شده اوضاع این کشور را بحرانی کند.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: آمریکا همیشه دنبال بحران سازی بوده چرا که از این طریق ارتزاق می کند، هر ملتی که بخواهد مستقل باشد آمریکا و غرب انواع توطئه ها را علیه آن انجام می دهد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که ما با جنگ مخالفیم، این‌ حرکت رسانه ای که در این جنگ آغاز شده است در جنگ عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه انجام نشد و در همین جنگ‌ اوکراین ذات پلید خود را نشان داد.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: امیدواریم این جنگ هرچه زودتر به صلح تبدیل شود زیرا در هر حال هر جنگی خسارت بار است و جنگ برای مردم تلفات دارد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به فرمایشات معظم له در ۲۹ بهمن خطاب به مردم تبریز گفت: رهبری گرانقدر در این دیدار بر جهاد تببین تاکید خاصی داشتند، چرا که هدف دشمن جنگ ادراکی است که می خواهد دین را مورد تمسخر و ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد و مردم را به نظام بدبین کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز پاسدار و جانباز، این قشر عزیز را افتخار کشور و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: همه ما آسایش و امنیت خود را مدیون پاسداران و جانبازان ایثارگر هستند که در تمامی دوره های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر کرده و در برابر استکبار جهانی و عوامل آن ایستادند.

امام‌ جمعه‌ موقت ایلام با اشاره به پایان سال و هفته احسان و نیکوکاری، خواستار کمک و رسیدگی مومنان به محرومان در آستانه سال جدید تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته درخت کاری در ۱۵ اسفندماه تاکید کرد: درختکاری سنت حسنه ای است که از امامان و پیامبران به ما رسیده و ما باید ادامه دهندگان راه آنان باشیم.

وی گفت: موضوع درختکاری حفظ محیط زیست را به دنبال دارد و همه ما وظیفه داریم با کاشت نهال و درختکاری، طبیعت و محیط زیست را حفظ کرده و برای استفاده نسل‌های بعدی از ان حفاظت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار