امام جمعه ایلام:

توجه همزمان به عوامل مادی و معنوی لازمه موفقیت در امور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: علاوه بر تخصص های لازم در کار، تلاش برای ارتباط با خداوند متعال بسیار مهم است و توجه به عوامل مادی و معنوی در کنار هم لازمه موفقیت در تمام امور است.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان ارتباطات زیرساخت استان، با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، اظهار داشت: طبق گزارشی که مدیریت جدید ارائه کردند و با توجه به راه اندازی مرکز دوم این شرکت در استان، خوشبختانه در این حوزه استان از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی افزود: برای موفقیت در کار، توجه به ۲ بعد مادی و معنوی لازم است، در بعد مادی چنانچه کسی در حوزه ارتباطات زیرساخت قصد کار کردن دارد، طبیعتاً باید تخصص خاص خود را داشته باشد و اگر کسی خارج از این تخصص و رشته به کار گرفته شود، بطور قطع موفق نخواهد بود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در کنار تخصص و آموزش، باید تلاش کافی نیز صورت گیرد، چراکه صرف داشتن آگاهی کافی نیست، البته در همه امور و مدیریت خانواده نیز شرایط به همین منوال است که باید به عوامل مادی و معنوی توجه شود.

کریمی تبار اضافه کرد: علاوه بر تخصص های لازم در کار، تلاش برای ارتباط با خداوند متعال نیز بسیار مهم است که یاد و ذکر خدا، از عوامل تاثیرگذار بر موفقیت‌ها در زمینه های مختلف خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار