خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه

در 13 آبان 1357 با تسخیر لانه جاسوسی کمر استکبار جهانی شکست

13 آبان در سالهای 1343 با تبعید امام به ترکیه و1357 با شهادت دانش آموزان معترض به اقدامات استکبار جهانی و 1358 با تسخیر لانه  جاسوسی آمریکا کمر استکبار را شکست و برای همیشه در تاریخ این کشور به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی در اذهاب باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۴۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه  در مراسم گرامیداشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت:قرآن به مسلمین می گوید نه ظلم کنید و نه مورد ظلم واقع شوید و این یک اصل است .ما در 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به جهان نشان دادیم که ما زیر با ظلم مستکرین نخواهیم رفت.

مولوی عبد اللهی در ادامه به کوچک بودن کفار و ظالمان در برابر مومنین اشاره کرد و گفت: مومنین اگر با هم اتحاد داشته باشند خدا آنها را یاری می کند و پیروزی نهایی از آن اهل ایمان خواهد بود لذا کفار و ظالمان در برابر مومنین کوچک و حقیراند.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در ادامه به لشکر کشی آمریکا به افغانستان اشاره داشت و گفت:آمریکا به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم لشکر کشی کرد،ولی به جای صلح و پیشرفت و از بین بردن تروریسم  چیزی جز جنگ و خونریزی و عقب ماندگی در افغانستان از خود به جای نگذاشت.

وی در پایان بیان داشت: 13 آبان در سالهای 1343 با تبعید امام به ترکیه و1357 با شهادت دانش آموزان معترض به اقدامات استکبار جهانی و 1358 با تسخیر لانه  جاسوسی آمریکا کمر استکبار را شکست و برای همیشه در تاریخ این کشور به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی در اذهاب باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار