خبرهای داغ:

رزمایش مومنانه در قالب آموزش درسی در شهرستان سرخه ادامه دارد

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد گفت: مهم ترین هدف ما این است که هیچ استعدادی در کشور به خاطر فقر و عدم دسترسی به امکانات مناسب از دست نرود.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۰۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید کلاس های آموزشی، تقویتی دروس مدارس و نقاشی به همت پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه با حضور دانش آموزان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه این خدمت جهادی- آموزشی و هنری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به ‏نیازمندان، در کنار اهدای کمک های معیشتی در این دوره در جهت تقویت پایه های تحصیلی دانش آموزان و رفع اشکالات آن ها کلاس های آموزش دروس مدرس با هدف تمرین، تکرار و رفع اشکالات آن ها در پایگاه برگزار شد.

او افزود: فضای عمومی که در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج وجود دارد بستر مناسبی برای ارتباط معلمان با دانش‌آموزانی است که در شرایط کرونایی در حال سپری کردن مقاطع تحصیلی خود به صورت مجازی  هستند و نیاز به مربیانی دلسوز در جهت تقویت بنیه تحصیلی، شکوفایی و بهره گیری از استعداد‌های خود دارند.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد تصریح کرد: مهم ترین هدف ما این است که هیچ استعدادی در کشور به خاطر فقر و عدم دسترسی به امکانات مناسب از دست نرود.

مومن آبادی خاطرنشان کرد: در طی دوسال اخیر و با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده از آموزش مجازی را نداشته و یا به لحاظ پایه تحصیلی ضعیف مانده اند. در تلاش هستیم تا بتوانیم برخی از مشکلات درسی دانش آموزان را حل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار