خبرهای داغ:

اهدای لوازم برقی به یک نوعروس به همت بسیجیان افتر در سرخه

به همت بسیجیان پایگاه قمربنی هاشم (ع) روستا افتر لوازم برقی و اساسی جهت تکمیل جهیزیه یک نو عروس به او اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۹۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک های مومنانه و همدلانه، جهت تهیه لوازم اساسی و برقی به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در شهرستان سرخه به منظور تکمیل جهیزیه یکی از خانواده بسیجی کم بضاعت افتر با یاری خیرین اقدامات لازم انجام شد.

محمد حمیدی فرمانده مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در حاشه این اقدام خیرانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان و مستضعفان است که با فرمان رهبر انقلاب به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شده است.

او افزود: رزمایش رفتار مومنانه با مشارکت خیران در جهت کمک به نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا در قالب های مختلف انجام گرفته است.

فرمانده مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر خاطرنشان کرد: از زمانی که شیوع این ویروس در کشورمان مشخص شد شاهد جلوه‌های زیبا و با عظمت از حضور ملت ایران در کنار مسئولان و کادرهای درمانی در ابعاد مختلف حادثه بوده و هستیم.

حمیدی بیان داشت: در این راستا کمک های بسیاری در قالب اهدای بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم و موارد دیگر انجام گرفت. در این دوره نیز با یاری خیران و همت بسیجیان این پایگاه به منظور تهیه و توزیع جهزیه یک نوعروس نیازمند اقداماتی صورت گرفت و بعضی از لوازم برقی و اساسی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار