خبرهای داغ:

8 سال دفاع مقدس برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی است

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه گفت: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت آن جلسه اعضای شورا پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در راستای توجیه نظارت ستادی، همفکری و مشورت در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

محمودی جواد فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) در جمع بسیجیان اظهار کرد: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

او افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در واقع گرامیداشت ۴۰ سال ایثار، ازخودگذشتگی، جانفشانی و صبر ملت بزرگ ایران است. بزرگداشت ۴۰ سال مقاومت و پیروزی و عبور باعزت مردم از بحران‌ها و موانع مختلفی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام با خیال خام خود سر راه ملت ما قرار دادند.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) در خاتمه گفت: امیدواریم با برپایی هر چه باشکوه‌تر سلسه برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس بتوانیم ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا، راه و سیره نورانی شهدای گرانقدرمان را پاس بداریم.

در ادامه اعضای شورا این پایگاه در خصوص نحوه اجرای برنامه ها با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها