خبرهای داغ:

بسیجی نیروی همیشه در میدان است

فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه گفت: بسیجی نیروی همیشه در میدان است و با تاسی از فرمان ولی امر خویش تا پای جان پا در رکاب خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم و صفر و در قالب طرح نذر زینبی به همت بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س) شهرستان سرخه حلیم و دم نوش برای بیماران کرونایی به مدت یک هفته توسط یکی از خواهران بسیجی این پایگاه تهیه و به خانواده او تحویل داده شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در حاشیه این پویش زینبی (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه در قالب طرح ها و برنامه های مختلف پای کار بوده و تلاش کرده تا با یاری بیماران کرونایی و خانواده های آسیب دیده از کرونا همراه و کمک حال آن ها باشند.

او افزود: در ماه محرم نیز پویش نذرواره توزیع لباس برای کودکان نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه، توزیع غذای گرم و در این مرحله طرح نذر زینبی (س) با هدف رسیدگی به بیماران کرونایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده با همت خیرین در حال انجام است.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در خاتمه گفت: بسیجی نیروی همیشه در میدان است و ما با تاسی از فرمان ولی امر خویش تا پای جان پا در رکاب خواهیم بود و تا نابودی این ویروس منحوس خدمت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار