خبرهای داغ:

گشت های محله محور اهمیت زیادی در برقراری امنیت دارند

فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه گفت: گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۲۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با شب های ماه محرم گشت محله محور بسیجیان پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه در ساعت ۳ بامداد با همکاری پاسگاه افتر با استقبال پرشور بسیجیان همیشه در صحنه برگزار شد.

حافظی فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد که محوریت اصلی این گشت ها جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

او افزود: این طرح در سطح شهرستان سرخه و روستای اروانه پیاده‌سازی شده و طرح گشت‌های محله محور با برنامه ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها به همت بسیجیان این پایگاه اجرا می شود.

فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه در ادامه اضافه کرد: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می‌کنند.

حافظی عنوان کرد: خدمت رسانی، کمک به ارتقاء و افزایش امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسیار زیادی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار