خبرهای داغ:

از اهدای گوشی اندروید تا توزیع حواله نان بین نیازمندان در سرخه

همزمان با ماه محرم گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) اقدام به اهدای یک دستگاه گوشی به کودک نیازمند و حواله های نان به فقرا در سرخه کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با توجه به تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارها و وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، در همان ابتدای شیوع در کشور ایران، باز هم تدابیر روشن و نجات‌بخش رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار مردان واقعی میدان قرار گرفت و علاوه بر مجاهدت بسیار در کارزار مبارزه با کرونا، گروه‌های مردمی جهادی و نهادهای انقلابی به مدد نیازمندان شتافتند.

رنگ  و بوی کمک و همدلی در جای جای ایران اسلامی ادامه دارد و مردم همدل و بسیجیان با تمام توان تلاش می کنند تا دست نیازمندی را بگیرند و به خانواده ها مدد رسانند.

در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه؛ همزمان با روز نام گذاری به نام قاسم ابن الحسن (ع) در ماه محرم؛ یک دستگاه گوشی اندروید، به همت بسیجیان گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) شهرستان سرخه با یاری خیرین و نیکوکاران برای دانش آموز نوجوان نیازمند خریداری و به او اهدا شد.

همچنین گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) اقدام به تهیه و توزیع ۴۵حواله ۶ کیلویی نان جهت توزیع بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا کردند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها