خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از خیرین و رابطین محله در سرخه برگزار شد

مراسم تجلیل از خیرین و رابطین محله به همت پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۰۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نخستین مراسم تجلیل از خیرین و رابطین محله به همت پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در دبستان حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی و نظامی سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه مراسم تجلیل از خیرین و رابطین محله، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این برنامه با هدف تجلیل از خیرین و رابطین محله که در طول سال هکاری های بسیار زیادی را با پایگاه های بسیج در سطحه محله داشته اند برگزار شد.

او افزود: با شیوع کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای خانواده ها در سطح محل؛ با یاری و کمک خیرین و اقداماتی که از سوی رابطین انجام گرفت؛ تلاش های مضاعفی در جهت خدمت رسانی هرچه بیش تر به خانواده های نیازمند و آیب دیده از کرونا صورت پذیرفت.

 فرمانده پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در خاتمه گفت: با یاری خداوند متعال، حضور پرشور بسیجیان در صحنه که همیشه یاری گر ما بوده اند؛ کمک های خیرین و تلاش های رابطین برنامه های بسیاری در مناسبت های مختلف در سطح محل و پایگاه ها در حال برگزاری بوده و در حد توان به نیازمندان در قالب توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی یاری رسانده ایم.  

گفتنی است در پایان مراسم از خیرین و رابطین تقدیر و تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار