خبرهای داغ:

از اهدای بسته معیشتی تا بن خرید کفش به همت پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) سرخه

گروه جهادی پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه اقدام به اهدای یک بسته معیشتی و بن خرید کفش زنانه به نیازمندان کردند.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۳۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت خواهران حضرت معصومه (س) سرخه یک بسته معیشتی به ارزش 2 میلیون و 700هزار ریال به یک خانواده نیازمند نیازمند اهدا شد.

همچنین بسیجیان این پایگاه اقدام به اهدای بن 1 میلیون 500 هزار ریال جهت خرید کفش زنانه به یک نیازمند کردند.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک مومنانه برابر تدابیر مقام معظم رهبری با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه هدف گروه جهادی پایگاه در قالب  اقدامات مختلف در حال انجام و پیگیری می باشد.

او افزود: بر همین اساس بسیجیان و جهادگران با مشارکت خیرین به دنبال برطرف کردن مشکلات و گرفتاری های نیازمندان طبق فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) که می فرمایند: هر کس یک نیاز را از مؤمنی برطرف سازد، خداوند نیازهای فراوان او را روا سازد که کمترین آن‌ها بهشت است"،برآمدند تا شاید گره از مشکلات این عزیزان گشوده و موجبات رضایت و شادی آنها شود.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: پایگاه های بسیج در سطح شهرستان سرخه و روستاهای آن عملکرد و مشارکت درخشانی در نهضت کمک مومنانه و رزمایش همدلی و مواسات داشته‌اند، این پایگاه نیز تلاش های بسیاری در جهت شناسایی نیازمندان و توزیع هدفمند این بسته‌ها انجام داده است.در این دوره نیز اقدام به اهدای بسته معیشتی به ارزش 2 میلیون و 700هزار ریال و بن خرید کفش زنانه به ارزش 1 میلیون 500 هزار ریال کرد.

اسیری خاطرنشان کرد: در طول مدت همه‌گیری ویروس کرونا، بانوان بسیجی پایگاه‌ با حضور در خط مقدم مبارزه با این بیماری، اقدامات زیادی از جمله تهیه و دوخت ماسک، تهیه بسته‌های معیشتی، کمک‌های مومنانه، اهدای سیسمونی، توزیع غذای گرم و ضدعفونی پایگاه مقاومت بسیج را به انجام رسانده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها