خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) و مسئولین اقشار بسیج استان اصفهان با حضور در بخش چنارود شهرستان چادگان پای صحبت عشایر این منطقه نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۰۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی مقواساز در حاشیه بازدید از عشایر منطقه چادگان اظهار داشت: امروز به نام شهید شاخص عشایری الله‌کرم محمود صالحی است که در کل کشور هم شناخته و شاخص شده است، ضمن بازدید از مناطق عشایری در جریان مشکلات عشایر و شرایط زندگی آن‌ها قرار گرفتیم.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به وظایف سپاه و بسیج بیان داشت: یکی از وظایف و رسالت اصلی سپاه و بسیج کمک به مردم و دست‌گیری مردم است. در این سفر در خدمت عشایر بودیم، کسانی که واقعا در این کشور زحمات فراوان کشیده‌اند و به گفته مقام معظم رهبری ذخایر این کشور و فداکارترین مردم هستند.

عشایر تولیدات دام و کشاورزی در کشور را افزایش می‌دهند

وی با اشاره بر زحمات عشایر اتاکید کرد: عشایر کسانی هستند که پای کشور ایستادند، در این کوه و کمر و روستاها و راه‌های دور و صعب‌العبور از جان و خانواده هزینه می‌کنند و در حوزه دام و کشاورزی، اتفاقات بزرگی را بدون هیچ منتی رقم می‌زنند.

مقواساز با اظهار امیدواری برای حل مشکلات عشایر، عنوان داشت: بعد از این بازدید آنچه در حیطه وظایف و مسوولیت‌های بسیج و سپاه است را پیگیری می‌کنیم و گروه‌های جهادی بحث تعمیر خانه‌ها فرسوده  را پیگیری می‌کنند، همچنین رساندن تانکر آب و مطالبه‌گری مشکلات اداری از دستگاه‌ها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در پایان گفت:امیدوارم بتوانیم اتفاق خوبی برای عشایر منطقه در حدی که اختیاراتمان هست رقم بزنیم و باعث شادی روح همه‌ شهیدان به ویژه این شهید شاخص باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار