خبرهای داغ:
محمدعلی هادی از انتشار جلد نخست مجموعه کتاب گنجینه ایثار و شهادت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب ها به شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران شهرستان گلپایگان به صورت کامل می پردازد.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۳۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، محمد علی هادی در گفتگو با خبرنگار بسیج، مجموعه کتاب های گنجینه ایثار و شهادت گلپایگان را مرجع، تاریخی، فلسفی، عرفانی و وقایع جنگ و دارای جنبه های مقاومتی، فرهنگی و معنوی خواند و گفت: این مجموعه حدود چهار جلد است و جلد اول آن با حدود ۳۰۰ صفحه و دارای محتوای فرهنگ ساز  ایثار و شهادت و تعاریف این محتوا است و از شهدا کمتر سخن گفته شده است.

نویسنده کتاب های شهدای گلپایگان با بیان اینکه نگارش جلد اول گنجینه ایثار و شهادت نگارش شده است، افزود: این جلد کتاب نیازمند مستندات جزئی مانند آمارهای مقایسه ای از امکانات و پیشرفت های قبل و بعد انقلاب و اکنون و عکس های در این سه دوره زمانی نیاز دارد تا آماده انتشار شود.

وی در تشریح جلدهای مجموعه کتاب های گنجینه ایثار و شهادت گلپایگان بیان کرد: یک جلد به شهدا، وصیت نامه، تاریخ زندگی شهدای شهرستان می پردازد و جلدهای دیگر درباره آزادگان، جانبازان، ایثارگران و هر کسی که در جبهه های جنگ حضور داشتند، پرداخته می شود.

هادی با یاد آوری اینکه با وجود نگارش چند کتاب درباره شهدا، هنوز به بخشی از شهدای شهرستان پرداخته نشده است، تشریح کرد: این گنجینه به همه اسامی که در بنیاد شهید گلپایگان ثبت شده است، می پردازد هرچند خانواده شهید از گلپایگان مهاجرت کرده باشد.

این نویسنده با اظهار تاسف از اینکه والدین شهدا، یکی پس از دیگری در حال از دست رفتن هستند، تاکید کرد: مسئولان برای حفظ یادگاران شهدا تعجیل و تلاش کنند.

مجموعه کتاب های  شمیمی از لاله های بهشت جلد اول درباره شهدای شرق گلپایگان، شمیمی از لاله های بهشت جلد دوم در خصوص شهدای غرب گلپایگان و عطر لاله های گلپایگان با موضوع شهدای شهر گلپایگان از این نویسنده به چاپ رسیده است.
شهرستان گلپایگان، مهد 372 شهید گلگون کفن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار