خبرهای داغ:
امینی
عشق به تواصی در همه جا و همه حال
پایگاه مقاومت یوسف زهرا و سیدالشهدای حوزه حضرت زینب طرح تواصی میدان تاریخی امام اصفهان و مدارس علمیه و آموزش و پرورش را اجرا نمودند
کد خبر: ۹۳۵۱۳۳۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان از حوزه 2 حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه حضرت امام صادق سلام الله علیه، بسیجیان پایگاه مقاومت یوسف زهرا با ورود به مکان ها و بناهای تاریخی شهر اصفهان از جمله میدان و مسجد امام خمینی اقدام به اجرای تواصی چهره به چهره و تبلیغ برای حضور حداکثری نمودند.

بانوان بسیجی این پایگاه که در طول اجرای طرح تواصی بسیار فعال بودند در کنار تبلیغ حضور حداکثری با اجرای برنامه های متنوعی از جمله تریبون آزاد، گپ و گفتگو، ایستگاه طراحی و نقاشی و بازی های کودک و نوجوان، سرود دسته جمعی دختران و سرود خواننده انقلابی مرتضی کشاورز، ضمن تغییر و تلطیف فضای حاکم بر میدان امام، شور انتخاباتی ایجاد و حضار را به حضور در پای صندوق های رأی ترغیب و تشویق نمودند.

مبلغین و طلاب خواهر بسیجی مدرسه علمیه حضرت سیدالشهدا سلام الله علیه نیز در قالب چند گروه علاوه بر میدان امام با حضور در مدارس ناحیه 4 آموزش و پرورش به روش چهره به چهره مخاطبان خود به ویژه رأی اولی ها را دعوت به حضور در انتخابات نمودند.

جلب مشارکت حداکثری در انتخابات هدف اصلی این مبلغین بوده که در مناطق اطراف اصفهان از جمله نیک آباد، پیکان، زیار، حصه و زینبیه اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار