خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحمت الله صادقی گفت: 37 انتخابات تاکنون در انقلاب اسلامی انجام شده است و در همه این انتخابات مردم با حضور خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۱۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در همایش فضلا و ائمه جماعات شهرستان شهرستان خمینی شهر که در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار گردید؛ گفت: 37 انتخابات تاکنون در انقلاب اسلامی انجام شده است که اولین آن 50 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و در همه این انتخابات مردم با حضور خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند.

وی افزود: مردم با حضورشان پای صندوق های رای مردم سالاری و آزادی خودشان را به نمایش گذاشتند و سوخت متور متحرک انقلاب را فراهم ساختند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: انقلاب موتور متحرکی دارد که رو به رشد و حرکت بوده و هیچ وقت متوقف نشده است و سوخت آن با حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب مانند انتخابات، راهپیمیایی ها و.. فراهم شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان مولفه های قدرت انقلاب اسلامی را تبیین و گفت: ولی فقیه حکیم و دور اندیش، ملت همیشه در صحنه و وحدت و همدلی سه مولفه مهم قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور آینده باید انقلابی باشد، خالصانه برای مردم کار کند، تنبلی نکند و تمام سعی و تلاش خود را انجام بدهد و در میدان خدمت گذاری و اهل خدمت به مردم و دلسوز انقلاب و مردم و سرباز مردم باشد و درد مردم را حس کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار