خبرهای داغ:
نشست بصیرتی پاسداران ناحیه چادگان، پیرامون مسائل سیاسی روز کشور و منطقه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر مقدس14 امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۸۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر14 امام حسین علیه السلام در جمع پاسداران چادگان به بییان و تحلیل مسائل سیاسی روز پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمسن علی رئیسیان گفت: دشمنان خارجی و غرب زدگان داخلی، در حال حاضر سه رویه را در پیش گرفته اند: 1- آمریکایی ها می گویند ما دنبال براندازی در ایران نیستیم بلکه دنبال تغییر رفتار ایران هستیم. چون می دانند که براندازی نمی توانند انجام دهند. مقام معظم رهبری مد ظله در این باره فرمودند: تغییر رفتار از براندازی بدتر است.

2- در جامعه القا می کنند که دموکرات ها با جمهوری خواه ها فرق دارند و مشکل ترامپ بوده که رفته و این مانع از سر راه مذاکرات برداشته شده است.

3- آن ها در برنامه ریزی های خود بر این باورند که تحریم های نفتی تا زمان انتخابات ریاست جمهوری ایران برداشته خواهد شد و برای حل مشکلات داخلی هنوز چشم به دستان آمریکا و اروپا دارند.

وی در ادامه به بیان اهمیت سند همکاری با چین پرداخت و بندهایی از قرار داد را تشریح کرد و به سؤالات سیاسی حاضرین پاسخ گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار