خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن تأکید بر لزوم مشارکت در حوزه کشاورزی در راستای ارتقاء امنیت غذایی گفت: تمام ظرفیت بسیج کاشان در راستای علمی‌سازی کشاورزی به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۲۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کاشان، سرهنگ کریم اکبری در دیدار با رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی کشور ضمن اشاره به ظرفیت بالای بسیج شهرستان کاشان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی در این شهرستان نشان از ظرفیت بالای بسیج در عرصه‌های مختلف است.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی طرح "هر قرارگاه، یک کارگاه" در شهرستان کاشان افزود: با اجرای این طرح با مشارکت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان و خیران گام‌های اساسی در راستای توانمندسازی شهروندان به ویژه زنان سرپرست خانوار برداشته می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح "حافظان سلامت" در این شهرستان ابراز داشت: این طرح با مشارکت 65 قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی در اقصی نقاط شهرستان کاشان در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال برداشته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ظرفیت بالای شهرستان کاشان در حوزه کشاورزی گفت: کاشان در حوزه کشاورزی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد به نحوی که در تولید برخی محصولات کشاورزی در استان رتبه نخست و در سطح ملی نیز در تولید برخی محصولات کشاورزی حائز رتبه‌های برتر است.

اکبری با بیان اینکه حضور رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی کشور در منطقه کاشان را باید مغتنم شمرد، تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را در راستای علمی کردن کشاورزی در شهرستان کاشان به کار می‌گیریم تا نقش موثری در ارتقاء امنیت غذایی و تحقق "جهش تولید" داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار