خبرهای داغ:
دانشجو مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدأ تحولات است.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۲۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شما دانشجویان‏ ستارگان درخشانى هستید که آسمان آینده این کشور را نورباران کرده‏ اید. (مقام معظم رهبری)

۱۶ آذر، یکی از روز‌های افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آزادمرد و آگاه پرچم بیزاری از تاریکی ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

در چنین روزی مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی، در اعتراض به سفر نیکسون به کشور و اعطای دکترای افتخاری به وی در دانشگاه تهران، در برابر گلوله‌های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کردند و عهدنامه خود با اسلام و مبارزه با ظالمان را با سرخی خونشان امضا کردند تا پایه‌های زنگار گرفته حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت به لرزه بیفتد.

آری! دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمان‌خواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است؛ آن سان که مضامینی همچون «استقلال» و «آزادی» بواسطه همین جوانان پرشور معنی پیدا می‌کند؛ توسعه و تعالی کشور در ساحت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و … مدیون جوانان پرتوان، خلاق و استکبارستیز است.

۱۶ آذر، یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم از این قشر نخبه جامعه است. چنانچه در امتداد آن سه یار دبستانی، علی محمدی ها، احمدی روشن ها، قشقایی‌ها و شهریاری‌ها سر بر می‌آورند و این امر نشان می‌دهد که دانشجویان و دانشگاهیان، همچنان در تمام صحنه‌های حساس کشور حضوری تاثیرگذار دارند.

اینجانب به عنوان یک دانشجو این روز بزرگ و تاریخی را به همه دانشجویان ایران اسلامی و مراکز آموزش عالی تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایت حضرت باریتعالی در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید باشید.

امیرحسین سلیمانی- دبیر هسته فرهنگی تبلیغی فعالان دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار