خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
به مناسبت هفته بسیج:
دکتر ساداتی نژاد ضمن گرامی‌داشت سالروز فرمان تاریخی امام راحل، مبنی بر تشکیل بسیج به عنوان ارتش ٢٠میلیونی که زمینه‌ساز تشکیل سازمانی مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۰۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)
«بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است».

هفته بسیج، بزرگداشت مجاهدت‌‎هایی است که برای سربلندی ایران اسلامی عزیز صورت گرفته است. بدون تردید اندیشه باطلی است که بسیج را تنها حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم و آن را به دهه اول انقلاب محدود سازیم. در تمام دوران حیات پُربرکت انقلاب اسلامی، حضور این نهاد مردمی مشهود است و در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.

بارزترین گواه این امر، حضور جهادگران بسیجی در روزهای مقابله با بیماری کرونا در کنار سایر گرو‌ها و تشکل‌ها، از آغازین روزهای ظهور این بیماری منحوس در کشورمان تا همین امروز بوده است. سیمای این شجره‌ی طیبه به عنوان نماد ایستادگی و شجاعت همواره برتارک انقلاب اسلامی می‌درخشد و برای همیشه نیز درتاریخ جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت سالروز فرمان تاریخی امام راحل، مبنی بر تشکیل بسیج به عنوان ارتش ٢٠میلیونی که زمینه‌ساز تشکیل سازمانی مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، این هفته مبارک را محضر تمامی بسیجیان عزیز، بویژه بسیجیان منطقه کاشان و آران و بیدگل تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان، توفیق روزافزون این نهاد ارزشمند و اعضای آن را خواستارم.

سیدجواد ساداتی نژاد
نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل
ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی
۴آذرماه۱۳۹۹

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار