خبرهای داغ:

اهتمام جدی در فعالیت‌های حوزه پرورشی سرلوحه اقدامات آموزش و پرورش شاهرود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: اهتمام جدی در فعالیت‌های حوزه پرورشی سرلوحه اقدامات آموزش و پرورش شاهرود است.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۶۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
اهتمام جدی در فعالیت‌های حوزه پرورشی سرلوحه اقدامات آموزش و پرورش شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگروه معاونین و مربیان پرورشی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورشی شهرستان شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت در ایام انتشار ویروس کرونا و با اشاره به سخنان رهبری در اجلاسیه روسای آموزش و پرورش در تابستان ۱۳۹۹ بر توجه ویژه در مسائل پرورشی تاکید کرد.
سید محمد موسوی با عنایت به تاکید رهبری بر عدم اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس اظهار کرد: نباید در پرورش فرزندان و دانش آموزانمان تحت تاثیر بیگانگان قرار بگیریم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر بازخوانی شرح وظایف معاونین و مربیان پرورشی در شرایط کرونا تصریح کرد: میزان فعالیت در فضای مجازی و تقویت کار جمعی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط، اولویت اول معاونین و مربیان پرورشی در فعالیت‌های مدرسه خواهد بود.
وی شناسایی استعداد‌های دانش آموزان در زمینه‌های مختلف هنری ورزشی و معارفی و هدایت آن‌ها برای شرکت در مسابقات را امری مهم در این شرایط ویژه که دانش آموزان بیشتر در منازل خود، آموزش را دریافت میکنند، دانست و افزود: توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و فضا سازی درونی و بیرونی مدارس می‌تواند این ایام را بهتر به دانش آموزان و مردم معرفی نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار