خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر در شاهرود+فیلم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع بین از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب رزمایش «مشق احسان» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۸۲۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمد موسوی اظهار کرد: با همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، و سپاه ناحیه شاهرود و خیران بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان اهدا می‌شود.
او گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تأکید دارند که اگر کار خالص باشد، برکت خواهد داشت و این بسته‌ها با حمایت خیران تهیه شده است و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیان دیگری تأکید دارند کار‌ها را به مردم بگویید تا بدخواهان نگویند کاری انجام نشده است، افزود: این کار‌های خوب باید به پای انقلاب، امام، رهبری و شهدا نوشته شود؛ چراکه تلاش مسؤولان و خدمتگزاران صدیق نظام سبب این خدمات ارزنده شده است و باید همگان بدانند.
موسوی با تأکید بر اینکه این بسته‌ها با رعایت حرمت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و با شناسایی هدفمند دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، گفت: ما همچنان نیازمند یاری خیران در امر کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستیم و امیدواریم بتوانیم در این راستا قدم‌های مؤثری برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار