خبرهای داغ:

اجرای طرح تحولی کوچ در شاهرود

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، از ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در راستای اجرای گام دوم طرح تحولی کوچ در سامانه سناد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
اجرای طرح تحولی کوچ در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا کریمی از ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در راستای اجرای گام دوم طرح تحولی کوچ در سامانه سناد، حداکثر تا ۲۲ آبان توسط مدیران مدارس خبر داد و تاکید کرد: این طرح که از مهمترین برنامه‌های تربیت بدنیِ آموزش و پرورش در سال جاری است، می‌تواند به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان کمک شایانی کند.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در گام اول قد و وزن کلیه دانش آموزان توسط دبیران تربیت بدنی با کمک و همیاری دیگر ارکان مدرسه اندازه گیری شده و اکنون در گام دوم، اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد ثبت خواهد شد.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح با توجه به شیوع کرونا، نیازمند مشارکت و همکاری خانواده‌ها با اولیا مدرسه است.
کریمی به زمان شروع طرح اشاره کرد و افزود: اجرای طرح کوچ از هفته تربیت بدنی آغاز شده و اختتامیه آن در هفته سلامت خواهد بود که امیدواریم با اجرای آن به سلامت دانش‌آموزان و افزایش آگاهی آن‌ها برای ترویج زندگی سالم و فعال کمک کنیم.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل طرح تحولی کوچ؛ ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد از وظایف مدیر یا معاونین محترم با اولویت معاون اجرایی مدرسه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار