خبرهای داغ:

دیدار سردار علایی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی

سردار علایی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۸۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی به همراه جانشین و معاون هماهنگ کننده و بازرسی، با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی حجت الاسلام خیرالله شریفی دیدار کرد.

سردار علایی در این دیدار ضمن عرض تبریک به حجت الاسلام خیرالله شریفی در این مسئولیت جدید نسبت به همدلی و همراهی بیشتر مجموعه سپاه با بسیجیان و مردم ولایتمدار خوی تاکید کرد و گفت: ما هر چه اعتبار داریم از برکت خون شهداء و مردم عزیزمان می‌باشد.

 وی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست، امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته این مجاهدان راه حق باشیم.

سردار علایی با اشاره به شهدای تازه تفحص شده در سوریه و تشییع این شهدای والا مقام در کشور عزیزمان بیان کرد: ما همیشه و در همه حال راه سردار دل‌ها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهداء را با تمام قدرت ادامه خواهیم داد.

در پایان دیدار حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نسبت به وحدت و همدلی و پای کار بودن مجموعه نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی تاکید کردو خدمت در نهاد مقدس سپاه را یک توفیق الهی دانست.

انتهای پیام 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار