روز پرستار فرصت مغتنمی برای قدردانی از این قشر است

فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۰۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیراله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان به مناسبت سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س)، با صدور پیامی روز پرستار را  به تمام قشر زحمت کش و جهادی پرستار و کادر درمانی تبریک گفتند.

  در این پیام مشترک آمده است:

 ولادت حضرت زینب کبری ( س ) و روز «پرستار » فرصت مناسب و  غنیمت بزرگی است تا از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنیم و  درودی فراوان به  تلاش های بی وقفه آنان داشته باشیم.

این بیانیه با اشاره به آیه "وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا  (سوره المائدة آیه 32) و هر کس نفسی را زنـده کند گويا همه مردم را زنده كرده است آمده است: میلاد درّ درخشان علی ابن ابیطالب (ع) حضرت زینب(س)، تعریفی جامع و کامل از ایثار و فداکاری و خدمات بی چشمداشت است.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان، حرفه ای بی نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار. 

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید رسالت سنگین این بزرگواران در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان،  فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود و چه خوب است که اینک در این برهه از زمان همه ما  با تمام توان، در کنار کادر درمان و پرستارانی باشیم که از اسفند98  از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

پرستاران و کادر درمانی با هدف ارتقای نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به کار جهادی هستند و در واقع شغل پرستاری توام با شرافت و قداست هست و تلاش و خدمات پرستاران و کادر درمانی مبارزه با کرونا ستودنی است.

 در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: ضمن تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار محضر تمامی مجاهدین جبهه سلامت خوی، یاد و خاطره شهدای  مدافع سلامت را گرامی می داریم و به روح پاک‌شان سلام و صلوات می فرستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار