خبرهای داغ:

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی از پایگاه‌های عملیاتی لشکر3 سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۱۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز از از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳ مستقر در منطقه قندیل پیرانشهر سرکشی کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های رزمندگان اسلام برای تامین امنیت در منطقه شمالغرب کشور، گفت: مطمئن باشید مجاهدت شما عزیزان نزد خداوند بدون اجر و پاداش نمی ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان می آورید.

این مسئول ادامه داد: در سایه تلاش ها و جانفشانی های شبانه روزی شما عزیزان است، که امنیت ستودنی در منطقه به وجود آمده است.

وی رمز پیروزی را توکل بر خدا و ولایت مداری دانست و تصریح کرد: پاسداری، محافظت و حراست از نعمت‌هایی است، که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است و جا دارد که انسان از آنها به عنوان امانت‌های الهی محافظت کند.

حجت الاسلام متین خاطرنشان کرد: امنیت پایدار منطقه نتیجه فداکاری شما مدافعان وطن است و مطمئن باشید همه ملت ایران قدردان زحمات شما هستند و هیچ وقت رشادت های شما را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام اسماعیل مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گزارشی از برنامه های اعتقادی و معنوی در پایگاه‌های عملیاتی ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار