خبرهای داغ:
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از ۷۰۰۰۰ مترمربع از معابر ارومیه آسفالت شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر ارومیه از سوی بخش خصوصی آسفالت‌ شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۳۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از امور ارتباطات معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه، ابراهیم صفری بیان کرد: در تحقق نهضت آسفالت‌ریزی معابر مناطق ۵گانه، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌های فارابی، شهید شیخلوی ۲ و منشعبات آن، خیابان بیگ بابا، شهید سپاهی و منشعبات آن، خیابان شهید تیموری همچنین سه معبر ۲۰ متری منجمله شهید شفیع‌پور، خیابان حر، کمربندی خاتم الانبیاء(ص) از محل پل سوم خرداد تا تقاطع غیرهمسطح ابوذر از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی عنوان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در دیگر معابر نیز در روزهای آتی با سه فینیشر از سوی بخش پیمانکاران و سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه اجرایی می‌شود.

به گفته صفری در آسفالت‌ریزی‌های جدید معابر به تهیه، حمل و پخش آسفالت با حضور ناظرین مشاور، آزمایشگاه و نمایندگان کارفرما توجه ویژه شده به طوری که با تکیه بر مصالح آهکی کوهی و با کنترل فرایند سنگدانه‌ای شدن مصالح معدنی و طرح اختلاط و میکس و اضافه کردن قیر به مخزن کارخانه آسفالت به خصوص کنترل درصد قیر تا ۵ درصد و دمای پخت آن تا ۱۸۰ درجه سانتیگراد و نیز کنترل دمای پخش حداقل ۱۵۵ تا ۱۶۰ سانتیگراد و همچنین کنترل تراکم از ۹۹ درصد تا ۱۰۰ مورد اجراست به طوری که از تضمین کیفیت برای بهره‌برداری تا ۱۵ سال آینده اطمینان حاصل شود .

وی یادآور شد: در اجرای آسفالت‌ریزی معابر تا به امروز، مساحتی به میزان بیش از ۷۰ هزار متر مربع با هزینه‌کرد ۱۸۰ میلیارد ریال و با توزیع ۱۰۰۰۰ تن آسفالت از سوی پیمانکاران بخش خصوصی و تحت نظارت معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه آسفالت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار