برنامه‌های فرهنگی متنوع برای نسل جدید تدارک یابد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های فرهنگی و متنوعی برای نسل جدید کشورمان تدارک یابد که از اثرگذاری بالایی برخوردار باشد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۹۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 19 اردیبهشت در جشن بزرگ روز دختر با عنوان «گلبرگ‌های آفرینش» که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه با همت سازمان بسیج جامعه دانش آموزی سپاه شهدای استان و با مشارکت بسیج جامعه زنان برگزار شد، گفت: برای اینکه برنامه‌های فرهنگی در نسل جدید کشورمان تاثیرگذار شود لازم است که متنوع بوده همچنین با ذائقه و نیاز رده‌های سنی مختلف متناسب باشد.

وی فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را تبریک گفت و بر لزوم تلاش برای شناختن و شناساندن اولیای الهی به ویژه اهل بیت(ع) تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه بتوانیم فرزندان‌مان را با ائمه معصوم(ع) آشنا کرده و در نهایت مانوس کنیم، گام بلندی برای تربیت دینی‌شان برداشته‌ایم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم به کار بردن ابتکار، خلاقیت و نوآوری در مراسم‌های عقیدتی، تربیتی و پرورشی تاکید کرد و بیان داشت: برای اینکه در جذب مخاطب موفق شویم لازم است از نظرات و ایده‌های افراد صاحب‌نظر حداکثر بهره را ببریم.

رجبی ضمن اشاره به اینکه حضور پرشور اقشار مختلف مردم در رویدادها و مراسم‌ها از جمله جشن‌های ویژه مناسبت‌های مذهبی و ملی، انتخابات، راهپیمایی‌ها و ... باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، اضافه کرد: لازم است این روحیه انقلابی‌گری را حفظ کرده و روز به روز تقویت کنیم.

وی برپایی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی در سال آینده با همت سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف را یادآور شد و گفت: این رویداد فاخر و اثرگذار در گستره وسیعی به پهنای استان برگزار خواهد شد که امید است به یک حرکت ماندگار و خاطره‌انگیز تبدیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار