خبرهای داغ:

جهاد تبیین یک وظیفه جاری و مستمر است

حجت‌الاسلام محمود نوروزی گفت: جهاد تبیین یک وظیفه جاری و مستمر است که همیشه باید در راس فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۱۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی حجت‌الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه باروق امروز 15  اردیبهشت در نشست بصیرتی که با حضور جوانان همچنین جمعی از مسئولین و معلمین در مسجد جامع باروق برگزار شد، گفت: جهاد تبیین یک وظیفه جاری و مستمر به شمار می‌رود که همیشه باید در راس فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته و به فراموشی سپرده نشود.

وی هفته معلم را بهترین فرصت برای جهاد تبیین دانست و گفت: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری است چراکه تالیفات و کتب این دانشمند فرزانه افکار نسل جوان انقلاب اسلامی را در مقابل جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام نوروزی خلوص نیت، ایمان صادقانه و یقین سرشار از اسلام ناب محمدی(ص) را موجب ماندگاری و جاودانگی اندیشه و آثار شهید مطهری دانست و ادامه داد: این شهید بزرگوار به مقتضیات زمان و نیاز مردم توجه داشت و بر اساس آنها مقاله می‌نوشت و سخنرانی می‌کرد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه اندیشه و آثار ارزنده شهید مطهری بیمه‌کننده افکار نسل جوان انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن است، اضافه کرد: باید تا جایی که می‌توانیم بین علمای وارسته انقلاب اسلامی و نسل جدید کشورمان انس برقرار کنیم.

وی برپایی مسابقات کتابخوانی و پویش‌های مختلف از آثار شهید مطهری را یکی از بهترین راهکارها برای آشنا کردن جوانان و نوجوان با افکار این دانشمند فرزانه دانست و اضافه کرد: معلمان صاحب‌سبک و خلاق می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی کرده و تاثیرگذار باشند.

در این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی و مربیان برتر و ... تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار