دختران مایه انس و الفت در بین اعضای خانواده هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: دختران در تقویت روابط بین اعضای خانواده همچنین ایجاد انس و الفت در بین آنها نقش زیادی دارند.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت امروز 25 اردیبهشت در جشن ویژه دهه کرامت که با حضور دانش‌آموزان دختر در سردشت برگزار شد، گفت: دختران به معنای واقعی کلمه نقش کلیدی در خانواده‌ها ایفا می‌کنند و روابط بین اعضای خانواده و انس و الفت در بین آنها را بهبود می‌بخشند.

وی ضمن اشاره به اینکه در این موضوع تردیدی نیست دختران موجب جوشش صمیمیت و محبت در بین یکایک افراد می‌شوند، گفت: جایگاه دختران در خانواده بسیار حساس و با اهمیت است، پس باید به آنها از جانب والدین توجه ویژه‌ای شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت و بیان کرد: مقام و موقعیت زن در جایگاه مادری و دخترانه در بین اعضای خانواده بسیار بالاست و در جامعه نیز از شان و منزلت والایی برخوردار هستند که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی اضافه کرد: در بیان نبی‌اکرم(ص) «خداوند متعال در خانه‌ای که دختر باشد ۱۲ رحمت و برکت نازل می‌کند» با این اوصاف دختران رحمت الهی و برکت حق تعالی هستند و خداوند باید یک بنده را خیلی دوست داشته باشد که او را صاحب فرزند دختر کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت خاطرنشان کرد: وجود مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم موجب تربیت شخصیت‌های بزرگی از علما و فضلا در طول تاریخ شیعه شد و دختران ما باید از حضرت معصومه(س) در رفتار و منش الگوبرداری کنند و در مسیری که متاثر از ایشان است گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار