مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

امام حسین (ع) عامل وحدت میان تمام مکتب‌ها و امت‌ها هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امام حسین (ع) عامل وحدت میان تمام مکتب‌ها و امت‌ها هستند.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۳۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت‌الاسلام علی متین امروز در نشست بصیرتی علماء و روحانیون بوکان، اظهار کرد: قدرت جهان اسلام تمام معادلات و توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام در منطقه را برهم زده است و در این راستا علماء پرچمداران این اتحاد و همبستگی هستند.

وی با بیان اینکه موضوع وحدت باید همواره مورد توجه علماء و روحانیون باشد، افزود: دشمنان به دنبال جلوگیری از این مهم هستند و در این راستا از دسیسه‌ها و فتنه‌های مختلف دریغ نمی‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در سایه اتحاد اقوام، مذاهب و انسجام ملی حاصل‌ شده است، گفت: وحدت و انسجام ملت ایران باعث مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان شده است و این وحدت که بر پایه رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته هر روز در حال تحکیم است.

وی با بیان اینکه مومن باید دارای عزت و آزادگی باشد و در این راه باید شکست‌ناپذیر باشد، ادامه داد: مسلمانان در این زمینه باید امام حسین(ع) را الگوی خود برای مقابله با دشمنان قرار دهند.

متین افزود: امام حسین(ع) در راستای اعتلای اسلام و وحدت مسلمین جان ارزشمند خود را هدیه کردند که این امر باعث عزت ایشان در طول تاریخ شد.

وی با بیان اینکه علماء نیز برای حفظ وحدت مسلمانان باید از امام حسین (ع) الگوبرداری کنند، افزود: برای حفظ دین، قرآن و اسلام باید وحدت خود را حفظ کنیم و اتحاد خود را فدای متاع دنیوی نکنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم هریک از علماء و روحانیون اهل سنت حاضر در این نشست به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار