خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه:

روحیه ولایتمداری سردار سلیمانی مثال‌زدنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: روحیه ولایتمداری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورمان مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۳۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

  به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، که در سالن 9 دی حوزه 24 شهید رحمتی نوشین شهر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه از روحیه ولایتمداری برخوردار بودند و در این زمینه برای ما الگو هستند.

وی با اشاره به ضرورت زمان شناسی، خاطرنشان کرد: حضرت امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند « اگر می‌خواهید شبهات بر شما غلبه نکنند، الزاما باید به زمان آگاه باشید».

این مسئول اضافه کرد: موضوع دوم ما دشمن‌شناسی است، اکنون دشمن پروژه‌های مختلفی برای ضربه به نظام در دست اجرا دارد، که باید نسل جدید و نسل انقلاب نسبت به آن واقف باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه پیش از این درباره معاهدات 2015، 2025و 2030 روشنگری انجام شده است، اضافه کرد: دشمن در قالب معاهدات 2050 به دنبال ضربه زدن است، بنابراین دشمن‌شناسی ضرورت دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: لذا آنچه که حضرت زهرا (س) را حضرت زهرا نموده و آنچه که روز 9 دی را حماسه 9 دی کرد و آنچه که سردار سلیمانی را شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان کرد، توجه به ریشه و اصل دشمن شناسی  است.

رستمی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نماد اطاعت از ولایتمداری است، و اکنون نیز اولویت در منطقه ما بصیرت و اقدام به موقع می باشد و این موضوع مستلزم حرکت در پشت سر ولایت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار