خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

عظمت شهید «محمود کاوه» به واسطه ارتباط معنوی با ولی فقیه زمان بود

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه عظمت شهید «محمود کاوه» به دلیل ارتباط معنوی با ولی فقیه زمان بود، گفت: تقدیم ۴۴ شهید در عملیات کربلای ۲ از افتخارات خراسان جنوبی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۲۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان در یادواره سردار شهید محمود کاوه؛ که در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور خانواده این شهید، در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان سرایان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای عملیات کربلای ۲ اظهار داشت: تقدیم ۴۴ شهید در این عملیات از افتخارات خراسان جنوبی است که در راس آن شهید والامقام سردار محمود کاوه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیاز است تا در مکتب شهید سلیمانی و شهید کاوه جوانانی را تربیت کرد تا زمینه ظهور امام زمان (عج) شوند، افزود: مراسم اربعین حسینی کار بزرگ شهدا است که مسیر ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند و ظهور امام زمان (عج) نیازمند مقدمه سازی است.

حجت الاسلام نوفرستی، الگوگرفتن و معرفت بیشتر امام حسین (علیه السلام) و قیام حسینی را از مقدمات زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) توصیف کرد.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان در این مراسم معنوی، استمرار مسیر شهدا را باعث ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب توصیف کرد و بیان کرد: امروز اگر ابهت و اقتدار داریم به برکت حضور و وجود شهید سلیمانی و دیگر شهدا است.

وی افزود: امروز همه باید این موضوع را بفهمند که منشا عزت و برکت انقلاب اسلامی چیست و اینکه عزت و اقتدار نتیجه سازش‌ها نبوده و قطعا از برکت موضع گیری‌های انقلابی است.

حجت الاسلام سنجری پیام این یادواره و یادواره های شهدا را علی رغم همه مشکلات، استواری در مسیر و عدم سازش در مقابل ترامپ و امثالش عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم خواهر شهید کاوه به بیان ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید کاوه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار