خبرهای داغ:
مهرداد اخباری
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛
یت الله سلیمانی گفت: وظیفه حضرت زینب (س) حفظ جان امام سجاد (ع) و نهاد امامت و پاسداری از این جایگاه است و در این راه جان خود را به خطر انداخت.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۴۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در شب عاشورای حسینی و در نخستین شب مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام کاشان که در محوطه روباز ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی را شهدا به پیروزی رساندند.

وی افزود: انقلاب کردن آسان تر از انقلابی ماندن است و حفظ آثار و دستاورد‌های انقلاب و استواری و پایداری در مسیر آرمان‌های انقلاب سخت تراز انقلاب کردن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون تعداد زیادی از قطار انقلاب پیاده شدند، اظهار داشت: کسی تصور نمی‌کرد کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند با انقلاب اسلامی زاویه داشته باشند و علیه انقلاب موضع گیری کنند و در برابر انقلاب تغییر عقیده بدهند.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن سخت از انقلاب کردن است، گفت: کتاب شهادت تا به امروز باز بوده و ادامه داشته است و صفحات رنگین این کتاب که از خون شهدای والا مقام رنگین شده است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت امام حسین (ع) و یارانش کار نگهداری و پاسداری از خون شهدا و انتقال پیام عاشورا و تبلیغ برای این ارزش کاری است که به فرمایش امام حسین (ع) تنها از حضرت زینب و سید الساجدین ساخته بود.

آیت الله سلیمانی گفت: وظیفه حضرت زینب (س) حفظ جان امام سجاد (ع) و نهاد امامت و پاسداری از این جایگاه است و در این راه جان خود را به خطر انداخت تا از نهاد امامت دفاع و پاسداری کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: نقش حضرت زینب (س) تنها سرپرستی ایتام نیست، بلکه نگهداری از سید الساجدین، پاسداری از تفکر اباعبدالله الحسین (ع)، کیان انقلاب عاشورا و اقتدار خاندان ابوطالب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار