خبرهای داغ:
حجت الاسلام نقدعلی گفت: بنده از روی یقین می گویم که مشکل اساسی کشور ما تحریم نیست بلکه سوء تدبیر و فسادهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت است.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۳۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام نقدعلی در تبیین ویژگی های کارگزار جامعه اسلامی گفت: بر اساس فرمایشات ائمه معصومین علیهم السلام، مسئولیت و ریاست در جامعه اسلامی شایسته کسی است که اهلیت و صلاحیت داشته باشد که داشتن علم و تخصص، امانت داری و تقوا شاخصه های صلاحیت افراد است و اگر افراد نااهل و فاقد صلاحیت در حالیکه افراد دارای صلاحیت واگذاری مسئولیت هستند، داوطلب مسئولیت شوند در روز قیامت، از نظر رحمت الهی، محروم می شوند.
وی افزود: روحیه و شاخصه بسیجی که امانت داری و صداقت و تقواست می تواند روند حل و رفع معضلات جامعه را مدیریت کند چرا که مسئولیت، بیت المال و متعلقات آن را نه طعمه و فرصتی برای منافع شخصی و حزبی و طایفه ای بلکه امانتی الهی برای خدمت به مردم و جامعه می داند. البته مسئولیت و مدیریت در تشکیلات بسیج، بسیار فراتر از رئیس و مرئوسی است چرا که همه نیروهای مجموعه، خود را خادم مردم در جامعه اسلامی می دانند.
متاسفانه در کشور و حتی در استان و شهرستان مسئولینی هستند که از انواع و اقسام رانت به نفع خود و خویشان بهره برداری کرده و چنان با زیرکی و قانوندانی، قانون را دور زده اند که رد پایی هم از آنان بر جا نمانده است
خیلی ها از قصه تاجگردون سوال می کنند که چرا اینقدر در مجلس سر و صدا به پا کرده و دلیلش حکایت و شرح احوال طبری است که چقدر ماهرانه از جایگاه قدرت خود سالها سوء استفاده کرده و منابع کشور را غارت کرده و در یکی از قوای سه گانه کشور بالاترین و بیشترین خیانت را به اسلام و انقلاب و ولایت و خون شهدا نموده است و بعد از 25 سال با اقدام انقلابی و شجاعانه ریاست فعلی قوه قضائیه به دام و تله بیفتد که ما متاسفانه امثال این خرده طبری ها را زیاد داریم.
متاسفانه علیرغم ارائه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی از طرف اقتصاددان های دلسوز به مسئولین دولتی و اجرایی، متاسفانه گوشی شنوا برای شنیدن و عمل کردن در این هفت سال از طرف دولتمردان وجود نداشت که اوضاع به این سمت و سو رفته است.
امروز گله و ناراحتی نخبگان و فعالان اقتصادی و تولیدی جامعه که حاضرند ظرف چند ماه اوضاع کشور را از این وضعیت بغرنج نجات بدهند، از بی توجهی و بی مهری مسئولین نسبت به آنان و طرح های آنان است .
بنده از روی یقین می گویم که مشکل اساسی کشور ما تحریم نیست بلکه سوء تدبیر و فسادهای اقتصادی ناشی از سوء مدیریت است. بررسی پرونده های متعدد واگذاری ها مثل پتروشیمی و نیروگاه شهید محمد منتظری و نمونه های فراوان از این قبیل نشان از زد وبند ها و فسادهای خرد و کلان است که سرمایه و دارایی این مملکت را به ثمن بخس به افراد داده و در این هفت سال هر کاری که خواسته اند انجام داده اند.
تنها مجموعه ای که می تواند ورق فساد و سوء تدبیر و مدیریت را برگرداند، بسیج است و امروز در ادامه تشکیل مجلس انقلابی و وجود قوه مقتدر قضائیه با مدیریت شخصیت انقلابی آیت الله رئیسی،نیاز به تشکیل دولتی جوان، انقلابی و حزب اللهی با رئیس جمهوری حزب اللهی که دل در گرو غرب و بیرون از مرزهای کشور نداشته باشد، هستیم که مردانه در میدان اجرای مصوبات مجلس برای خدمت به مردم، تلاش کند و این مهم باید یکی از اولویت های بسیج در بین مردم و جامعه باشد که نگذارد افرادی که در رفتار و گفتارشان خبری از دینداری وجود ندارد، کارگزار و مدیر جامعه دینی و جمهوری اسلامی باشد که متاسفانه الان افرادی در عرصه مدیریتی بدون داشتن هرگونه دغدغه دینی و علقه به فرهنگ دینی مشغول مهره چینی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار