خبرهای داغ:
مهدی میرجلیلی، از راه اندازی پایگاه های استعداد یابی ورزش بسیج در سراسر کشور در راستای تقویت ورزش و ارتقاء سلامتی جامعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۰۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،در افتتاحیه خانه استعدادیابی کاراته  بسیج استان به مرکزیت گلپایگان که با حضور رئیس سازمان ورزش بسیج و رئیس هیئت کاراته بسیج و سپاه و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد،مهدی میر جلیلی ریاست سازمان ورزش بسیج کشور، خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را وظیفه بسیج دانست و گفت:ایجاد بستر مناسب  برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در ورزش، یک ماموریت مهم  و ذاتی است.

ریاست سازمان ورزش بسیج کشور ،تقویت ، توسعه و پشتیبانی از برنامه های ورزشی را در راستای  گسترش ورزش های همگانی و قهرمانی لازم برشمرد و گفت: راه اندازی پایگاه های  استعداد یابی بسیج در سراسر کشور در شاخه های مختلف ورزشی در راستای تقویت ورزش و ارتقاء سلامتی جامعه  در دستور کار است.

مهدی میرجلیلی، رشته کاراته را یک از جذابترین رشته های ورزشی مورد علاقه جوانان و نوجوانان ذکر کرد  و اظهار داشت:این جذابیت می تواند موجبات تربیت نسل جوان شاداب و سرزنده در تراز انقلاب اسلامی را همراه با تعلیم فنون ورزشی ایجاد کند که نتیجه آن تربیت و  تهذیب نفس نسل های چهارم و پنجم انقلاب خواهد شد.

ریاست سازمان ورزش بسیج کشور، تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر ورزش را یک راهبرد کلان در اقدامات سازمان ورزش بسیج مستضعفین بیان نمود .

سردار دکتر ابوالحسنی رئیس هیئت کاراته بسیج و سپاه کشور نیز در آیین افتتاح پرداختن به مقوله ورزش و گسترش ورزش در عموم جامعه را  نسخه شفا بخش در جهت مقابله با کاهش آسب های اجتماعی بیان نمودند که در بالا بردن سطح سلامت جامعه تاثیر مستقیم دارد .

در این مراسم خانه استعدادیابی کاراته اصفهان به مرکزیت گلپایگان واقع در مجتمع بعثت واقع در خیابان آیت الله طالقانی به دست پر برکت پدر شهید صافی افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار