خبرهای داغ:
قوه قضائیه در اقدامات خود انقلابی عمل کرده و با برخورد با مفسدان اقتصادی و احقاق حقوق ملت ایران به بهترین نحو احسنت فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

محسن سعیدی دهاقانی در گفت و گو با بسیج با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، خاطرنشان کرد : قوه قضائیه در اقدامات خود انقلابی عمل کرده و با برخورد با مفسدان اقتصادی و احقاق حقوق ملت ایران به بهترین نحو احسنت فعالیت می کند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با هدایت آیت الله رئیسی، مسیر جدیدی از برخورد با قانون شکنان و مجرمان و مفسدان اقتصادی را در جامعه اجرا کرد و میزان رضایت و امیدواری مردم به اجرای کامل قوانین و عدالت را بیش از پیش، بیشتر نمود.

کارشناس  ارشد علوم سیاسی تشریح کرد تشکيل پرونده و صدور حکم برای دانه درشت هایی که انتظار چنین برخورد های قاطع و محکمی را نداشتند و در جدیدترین اقدام هم این روزها برگزاری جلسات دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه هستیم که باعث دلگرمی ‌و اعتماد بیش ‌از پیش مردم به نظام اسلامی می شود. محاکمه طبری به اتهام رشوه، پولشویی، جعل سند و اعمال ‌نفوذ نشان داد که قوه قضائیه در برخورد قاطع با مفسدان و مجرمان شوخی ندارد.

سعیدی بیان کرد: برخورد قوه قضائیه با افرادی که در درگیری ها و ناآرامی هایی که اتفاق افتاد و به صورت ناخواسته وارد شدند مانند درگیری های آبان ماه قابل توجه است که در جریان عفو های صورت گرفته مورد نظر قوه قضائیه بوده است.

وی یاد آور شد: در حوادث آبان ماه، سقوط هواپیمای اوکراین و در زمینه کرونا، قوه قضاییه بسیار فعال و هوشمندانه عمل کرد. اگر قوه قضاییه با آگاهی کامل، در برخورد با موارد یاد شده، به صورت مناسب موضع‌گیری انجام نمی‌داد، شاهد بحران‌های شدیدی را در جامعه بودیم.

به گفته وی اعطای مرخصی و آزادی زندانیان در ماجرای کرونا و برخورد با محتکران غذا و دارو و همچنین ورود به بحث فروش خودرو و احتکار خودرو توسط دلالان از دیگر عملکردهای قابل توجه قوه قضاییه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار