خبرهای داغ:
نماینده مردم فلاورجان مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی گریبان امریکا شده که فقط مربوط به خاک این کشور نمی شود و خیلی از مردم کشورهای دیگر به توحش آن ها اعتراض می کنند؛ پذیرش مذاکره در این اوضاع امریکا برای ما که یک سم مهلک است.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۶۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از اصفهان در خصوص بحث مذاکره با امریکا اظهار کرد: با توجه به عهد شکنی ها متعدد امریکا از روزهای اول پیروزی انقلاب تاکنون هر مذاکره ای با امریکا در ارتباط با برقراری ارتباط با امریکا خلاف سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب و سیاست های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که مؤمن از یک سوراخ بیش از یک بار نیش زده نمی شود؛ رهبر انقلاب در بحث برجام علی رغم میل باطنی که باره ها این موضوع را مطرح کردند که راضی به مذاکره نبودم

وی افزود: به تیم مذاکره کننده اجازه مذاکره با 1+5 را دادند و بارها در حین مذاکرات فرمودند که ما به طرف مقابل اعتماد ندارم، مواظب باشید که فریب این خنده ها را نخورید.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با توضیح اینکه علی رغم تأیید تیم مذاکره کننده اما هشدارهایی به آن ها می دادند، بیان کرد: با توجه به عهد شکنی ها امریکایی ها در برجام و علی رغم اینکه ایران تمام تعهدات برجامی خود را به طور کامل اجرا کرد.

وی اضافه کرد: اگر توافق نامه ای بین ما و کشوری برقرار شود، این توافق نامه باید دو جانبه باشد اما اینکه ما همه قدم های خودم را برداریم، بعد آن ها بخواهند قدمی بردارند، غلط است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطر نشان کرد: قلب راکتور آب سنگین اراک را تخلیه و با بتن پرکردیم؛ اورانیوم غنی شده را از کشور خارج کردیم، سانتریفیوژها را از حدود 20 هزار به زیر 5 هزار رساندیم، فردو را به یک مرکز تحقیقاتی تبدیل کردیم اما در مقابل قرار بود تحریم ها اقتصادی، بانکی و بیمه ای برداشته شود.

وی با توضیح اینکه هیچ کدام از این تحریم ها برداشته نشد، ادامه داد: علی رغم برداشته نشدن تحریم ها، تحریم های علیه ایران تشدید شد؛ یک سری افراد حقیقی و حقوقی ایران را بعد از پذیرش برجام در لیست تحریم قرار دادند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه امریکایی ها اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نمیخواهند بپذیرند، تصریح کرد: امریکایی ها نمی خواهند بپذیرند که ایران کنونی با ایران 41 سال پیش متفاوت است و محال است که ایران زیر با ذلت برود که امریکایی ها بخواهند بر مردم آن حکومت کند.

وی اظهار کرد: امروز مشکلاتی گریبان امریکا شده که فقط مربوط به خاک این کشور نمی شود و خیلی از مردم کشورهای دیگر به توحش آن ها اعتراض می کنند؛ پذیرش مذاکره در این اوضاع امریکا برای ما که یک سم مهلک است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره تبادل زندانی ها، گفت: تبادل زندانی ها یک قائده و قانون جهانی است و در این زمینه مشکلی نداریم؛ با توجه به روحیه موجود در مجلس یازدهم، بعید است که مجلس با هیچ مذاکره ای موافقت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار