خبرهای داغ:
حجت الاسلام كرامتي امام جمعه گلپايگان در بازديد از سير مراحل تهيه بسته هاي معيشتي بسيج گلپايگان بر توكل و توسل،رعايت اصول بهداشتي و ماندن در خانه تا ريشه كني كرونا تاكيد كرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۵۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، در راستاي طرح كرامت در نوبت هاي متعدد بسته هاي معيشتي توسط بسيج گلپايگان تهيه و توزيع می شود.

در جريان تهيه بسته هاي معيشتي نوروز 99، سيد مسعود خاتمي و حجت الاسلام كرامتي از مراحل تهيه و توزيع اين بسته ها كه در حسينيه سيدالشهداي ناحيه گلپايگان در حال اجرا بود بازيد كردند.

سيد مسعود خاتمي در اين بازديد قسمتي از فعاليتهاي پايش كرونا را كه شامل تهيه دستكش هاي لاتكس،الكل و مواد ضدعفوني كننده که  به صورت رايگان است و هم اكنون در بيمارستانها و مراكز دولتي بهداري شهرستانهاي گلپايگان و خوانسار توسط وي پيگيري و توزيع شده بود مطالبی را تشريح كرد.

منتخب شهرستانهاي گلپايگان و خوانسار از تشکیل ستاد مردمی کرونا در گلپایگان نيز خبر داد.

امام جمعه گلپايگان نيز در اين ديدار ،قبل از هر چيز  مردم را به توسل و توكل به درگاه الهي و ائمه معصومين(ع) دعوت كرد،قرائت ادعيه منقول از امير مومنان حضرت علي (عليه السلام) كه معروف به 7 آيه است، قرائت سوره حشر هر شب،قرائت دعاي هفته صحيفه سجاديه كه از توصيه هاي خاص مقام معظم رهبري است و... بخشي از تاكيدات حجت الاسلام كرامتي به عموم مردم خداجوي ايران اسلامي بود.

خطيب جمعه گلپايگان همچنين رعايت اصول بهداشتي ،تغذيه مناسب و ماندن در خانه را تا ريشه كني كامل ويروس كرونا، توصيه اكيد كرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار