خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه کاشان ضمن اشاره به آمادگی دانش‌آموزان بسیجی برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی گفت: ۲۵ پرستار بسیجی کاشانی در تورهای ایست و کنترل مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

سروان محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: سپاه کاشان نیز در کنار مدافعان سلامت اقدامات پیشگیرانه خود را انجام دادند به نحوی که یکی از این موارد توجیه بسیجیان است.

وی از توجیه ۵۳ بسیجی در نوبت اول خبر داد و افزود: ۲۴ بسیجی از تخصص‌های ویژه برخوردار بودند به نحوی که برخی از آنان پرستار بوده و یا دوره‌های امداد و نجات را گذرانده بودند و توسط رئیس جامعه پزشکی کاشان نیز این دوره ها برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه کاشان با بیان اینکه در نوبت دوم 25 نفر از پرستاران برای تورهای ایست و کنترل آموزش دیدند، ابراز داشت: هر روز ورودی‌ها به کاشان از 3 ورودی در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان، راوند و دارالسلام این شهرستان توسط تورهای ایست و کنترل مورد بررسی قرار داده می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی نیز برای کمک‌رسانی با رضایت والدین خود به صورت 3 شیفت اعلام آمادگی کردند، گفت: این موضوع تداعی‌کننده روزهای آغازین جنگ است و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم برای خدمت به نظام و انقلاب اسلامی از جان خود می‌گذرند.

رضایی از توجیه تمامی رده‌های ناحیه مقاومت بسیج کاشان توسط رئیس جامعه پزشکی کاشان برای برپایی تورهای ایست و کنترل خبر داد و تصریح کرد: سپاه کاشان همواره در کنار مردم است و خدمت را سرلوحه امور خود قرار داده است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار