خبرهای داغ:
ياسر متانت
در بیانیه فجر چهل و یکمین انقلاب اسلامی ناحيه گلپایگان آمده است:
در طليعه فجر چهل و يكم انقلاب اسلامي،ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۰۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و در آستانه سالگرد صدور بيانيه گام دوم انقلاب بيانيه اي صادر كرد.

در مطلع بيانيه نويسنده انقلاب اسلامی ایران را به عنوان اصیل ترین و مردمی ترین انقلاب قرن كه منشأ تحولات بزرگی در جهان و خصوصاً جهان اسلام شد معرفي مي كند و مي نويسد:

« به هم ریختن نظم حاکم بر جهان و به چالش کشیدن ایدئولوژی های مادی و عرضه اندیشه نوين، مهمترین جذابیت این حرکت تاریخ ساز بود.»

نويسنده با اشاره به عوامل تحقير آميز دوران پهلوي، نقش امام خمینی(ره) را به عنوان بنیان گذار این انقلاب كه تجربه مشروطیت تا انقلاب اسلامی را درک کرده بود بسيار حياتي خواند و گفت:

«تحقیر ملی ایرانیان، قراردادهای استعماری، دولتهای دست نشانده، کاپیتولاسیون غیره باعث شد ایشان تنها راه برون رفت از وضع موجود و احیای عظمت تاریخی ایران را در تمسک به اسلام بداند.امام خمینی (ره) کلید و رمز عزت و استقلال ایرانیان را اسلام یافت و بر آن پای فشرد و ملت ایران یکپارچه از اهداف و آرمانهای وی حمایت کردند.»

در اين بيانيه با معرفي سطوح سه گانه تاثيرات اوليه انقلاب اسلامي، انقلاب  ايران را آميزه اي از حضور اقشار مختلف مردم معرفي مي كند و مي نويسد:

«به هم ریختن بساط طاغوت، الهام بخشی در جهان اسلام و امید آفرینی در عالم مستضعفین جهان 3 سطح از تاثیرات اولیه انقلاب اسلامی شد که زرق و برق کاخهای سرخ و سفید را به چالش کشید.

انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب اسلامی بر خلاف انقلابهای دیگر که با محوریت یک قشر مانند دهقانان یا کارگران شکل می گرفتند آمیزه ای از حضور همه اقشار ملت ایران بود و این خصوصیت منحصر به فرد رمز استمرار و حمایت عمومی از آن شد.»

بيانيه با اشاره به تمام فتنه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي،نقش عنصر مقاومت و شجاعت را در بقاي انقلاب موثر مي داند و يادآور مي شود:

«الهام بخشی انقلاب اسلامی از یک سو و استقلال خواهی ملت ایران از سوی دیگر سبب شد جهانخواران از همه کمین گاههای ممکن در صدد ضربه به آن برآیند و علیرغم به کارگیری همه روشهای توطئه و براندازی تا کنون از ایستادگی ملت مظلوم و شجاع ایران در بهت و حیرت اند.تبدیل ایران به قدرتی منطقه ای در مدت سی سال از شگفتی ها و جذابیت های انقلاب اسلامی است که غرب آسیا را برای قداره بندان جهان ناامن نمود و اکنون درگیر این رسالت ممکن است.»

بخشي از متن بيانيه به شرح ذيل است:

فجر چهل و یکم را در حالی پشت سر می گذاریم که جریان زر و زور و تزویر در مقابل این ملت صف آرایی نموده اند و با تحریم های همه جانبه، جنگ روانی و جنگ شناختی به دنبال تاثیرگذاری نرم از طریق ادراک سازی و به هم ریختن محاسبات نظام و تغییر گفتمان مردم و حاکمیت است.

پس از سلسله های متعدد ناکامی، آخرین تیرهای زهرآگین خود را به سمت تقابل مردم و حاکمیت نشانه رفته اند و ترور مردان نامدار و اسطوره های مثال زدنی ملت را رقم زدند.

خون سردار سلیمانی در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی همچون خونی احیاءگر در رگ های ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی جاری شد و حرکت توفنده ملت و نظام جمهوری اسلامی را انسجام مجدد بخشید.

دهه فجر امسال در ایران حال و هوای دیگری دارد. تقارن ۲۲ بهمن با اربعین سردار شهید سلیمانی آن را شکوهمند و مشت های ما را کوبنده تر خواهد کرد و انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از دهه فجر، آخرین پیروزی ملت بر همه توطئه های دشمن در سال ۱۳۹۸ خواهد شد.

بسیجیان عزیز شهرستان همگام با همه اقشار ملت ایران، این دهه پر بهجت و نورانی را گرامی خواهد داشت و تجدید بیعت امام و ملت در این موفقیت مهم تاریخی را گام دیگری در راستای ناکامی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران می داند.

امید است بعد از فجر انقلاب اسلامی با شکل گیری مجلسی کارآمد و ترازانقلاب،گام های موثری برای حل مسائل مردمی که با تحمل همه مشکلات همپای رهبر و مقتدای خویش ایستاده اند و خواب دشمنان را آشفته نموده اند برداشته شود. ان شاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار