خبرهای داغ:
ياسر متانت
امام جمعه گلپايگان در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب در هنرستان شهداي پتروشيمي:
حجت الاسلام كرامت در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب،بر لزوم آشنايي نسل هاي سوم و چهارم انقلاب با تاريخ انقلاب به عنوان مكتب انسان ساز تأكيد كرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، در طليعه چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي،گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان با حضور مسئولين به صدا درآمد.

در هنرستان شهداي پتروشيمي پس از اين مراسم نمادين،امام جمعه شهرستان حجت الاسلام كرامتي به تشريح ويژگيهاي مكتب انقلاب و امام خميني(ره) براي حاضرين پرداخت.

وي انقلاب اسلامي را عامل تحير جهانيان و معجزه قرن حاضر دانست كه هيچ عقل مادي، پيش بيني چنين رويداد عظيمي را در جهان نداشت.

حجت الاسلام كرامتي به ادعاي ناكارآمدي حوزه هاي علميه در قبل از انقلاب توسط سكولارها اشاره كرد و گفت: برخي قبل از انقلاب مدعي بودند كه از دل حجره هاي تنگ  و تاريك و نمور حوزه هاي علميه، نبايد انتظار اتفاقات بزرگ را براي بشريت داشت؛در حالي كه تاريخ شاهد بود كه از دل همين حجره هاي آسماني،يك انسان شجاع و تربيت يافته مكتب نبوي و علوي، با الهام از دستورات اسلام،رخداد عظيمي را به نام انقلاب در جهان مديريت كرد.

استاد حوزه و دانشگاه، انقلاب اسلامي را حاصل اقدام يكي از بهترين تربيت يافتگان مكتب اسلام، يعني امام خميني(ره) دانست كه توكلش به خدا و اعتمادش به مردم و خودباوري و اعتماد به نفس داشت.

خطيب جمعه گلپايگان،امام خميني (ره) را انساني شجاع و غيرتمند ناميد كه توانست يك رژيم مسلح تحت حمايت غرب به رهبري آمريكا را ساقط كرده  و بر ويرانه هاي حكومت ستمشاهي، بناي مستحكم انقلاب اسلامي را پايگذاري كند.

وي در ادامه با اشاره به نقش سپاه قدس و شهيد سليماني و همرزمانش در جبهه مقاومت گفت:سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني يكي از شاگردان مكتب انقلاب و امام خميني(ره) است كه توانست با بصيرتي انقلابي، برخي قدرتهاي منطقه را با محوريت جبهه مقاومت بر عليه عناصر شيطاني غرب متحد کند.

عضو هيأت تحريريه موسسه كيهان، در پايان بر لزوم آشنايي نسل هاي سوم و چهارم انقلاب با تاريخ انقلاب به عنوان مكتب انسان ساز تأكيد كرد و گفت:همه مردم ايران به ويژه نسل هاي سوم و چهارم انقلاب، قدر نعمت انقلاب را بدانيد  و از مكتب شهيدان و امام راحل درس بگيريد كه اين مكتب،انسان ساز و هويت بخش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار