خبرهای داغ:
ياسر متانت
امام جمعه گلپایگان در مراسم بزرگداشت سردار دل ها
امام جمعه گلپایگان در مراسم بزرگداشت مجاهدت سپهبدشهيد سليماني،آمادگي جمهوری اسلامی را براي نبرد با سلطه جویان عالم اعلام كرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۹۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان،حجت الاسلام کرامتی در مراسم بزرگداشت مجاهدت سپهبد شهيد سليماني در روستاي آرجان گلپايگان كه به همت حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب(سلام الله عليها) برگزار شد با تسلیت ايام فاطميه  و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بيان داشت: جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها و ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران اسفناك است اما بی‌پاسخ نمی‌ماند و حمله موشكي به عين الاسد تازه ابتداي انتقام ايران غلط راهبردي آمريكاست.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به این که آمریکایی‌ها به دلیل این که سپهبد شهيد سليماني و جبهه مقاومت را مانع دست يابي به اهداف خود در منطقه مي ديدند به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی دست زدند، گفت: سپهبد شهيد حاج قاسم سلیمانی شخصیتي بین المللی بود و به دعوت رسمی دولت عراق به بغداد سفر کرد و این جنایت بزرگ خلاف مقررات بین الملی است كه آمريكا رسماً آن را زير پا مي گذارد.

حجت الاسلام کرامتی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی تمام هم و غمش مبارزه با تروریست در جهان بود و برای تحقق عدالت و آزادی خواهی، جبهه مقاومت را شكل داد ولي با گستاخي تمام آمريكايي ها او را در ليست تروريست قرار مي دهند.

امام جمعه گلپايگان آمریکا و رژیم صهیونیستی  را عامل فتنه گری‌ و آشوب‌ در کشورهاي جهان دانست كه برای نابودی اسلام دست به هر اقدامی می‌زنند .

حجت الاسلام کرامتی گفت: نیروهای بسیج مردمی در سراسر دنیا که عاشق سردار حاج قاسم سلیمانی هستند تا انتقام سخت خود را از آمریکایی‌ها نگیرند ساكت نخواهند نشست.

خطيب جمعه گلپايگان با بیان اینکه سپهبد شهيد قاسم سلیمانی مالک اشتر مقام معظم رهبری بود، افزود: جوانان زیادی که به مانند سردار حاج قاسم سلبمانی تربیت یافته‌اند آماده حرکت در مسیر گفتمان مقاومت هستند و در هر شرایطی خود را آماده انتقام از آمريكا مي كنند.

وی در پايان مراسم با اشاره به رژیم غاصب صهیونیستی كه از این جنایت ابراز شادی كردند گفت: جمهوری اسلامی آماده نبرد با سلطه جویان عالم است ، پس از اين جنايت شادي نكنيد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار