خبرهای داغ:
محمد گل زاده
در گرامیداشت حماسه ۹ دی کاشان مطرح شد:
استاد حوزه علمیه گفت: گسترش فرهنگ تشییع، دشمن را به وحشت افتاده و علمای وهابی سعودی فریاد برآوردند که انقلاب اسلامی ایران دنیا را فراگرفته است.
کد خبر: ۹۲۰۳۸۹۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر قائمی،  در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد باب الحوائج کاشان با اشاره به تفاوت های فتنه ۸۸ با زمان پیامبراکرم (ص) وائمه اطهار(ع)، گفت: فتنه ها از زمان بعثت پیامبراکرم (ص) تاکنون از طرف دشمنان وجود داشته است و به همین دلیل است که با گسترش فرهنگ تشییع، دشمن به وحشت افتاده و علمای وهابی سعودی فریاد برآوردند که انقلاب اسلامی ایران دنیا را فراگرفته است.

وی، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام به دنبال فتنه گری بوده اند، ادامه داد: کمتر از دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فتنه گران جنگ 3 ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند و شکست خوردند؛ فتنه قائم مقام رهبری نیز با درایت امام راحل خاموش شد.

این استاد حوزه به فتنه کوی دانشگاه درسال ۷۸ اشاره کرد و با بیان اینکه بعضی از دولتی های امروز در این فتنه دخالت داشتند، به فتنه ۸۸ نیز اشاره کرد و افزود: حضور گسترده ملت تابع رهبری، در سراسر کشور خصوصا تهران با خلق حماسه ۹ دی، بساط فتنه گران و سران فتنه را برچیدند.

وی، به آشوب های اخیر در ارتباط با گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: اگر تدبیر و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری نبود، فتنه سختی در کشور به وجود می آمد که قابل جمع کردن نبود.

قائمی با بیان این که اساس انقلاب اسلامی ایران هیچ مشکلی ندارد و تمام مشکلات کشور از انتخاب اشتباه است، به هوشیاری مردم درانتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:  به یک مجلس انقلابی و ولایی که بتواند کوتاهی ها را جبران کند و به درد دل مردم برسد، نیاز داریم؛ مجلس وامدار و واداده دولت کار آمد نیست

قائمی در پایان، با اشاره به این برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی موجب امیدواری مردم شده است،  از اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضائی تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار