خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: مهمترین هدف دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان از فتنه ۸۸ فاصله انداختن بین مردم و نظام بود که با بصیرت مردم و حضور حماسی در ۹دی این فتنه خاموش شد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی به همت حوزه ششم امام صادق (علیه السلام) با حضور بسیجیان و عموم مردم در مسجد خاتم الانبیای شهر قمصر با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشان  برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین شمس الدین احمدی در این مراسم  با بیان این که ۹ دی یک روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضور مردم در روز ۹ دی برای حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی امید فتنه گران را ناامید کرد.

وی با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه فتنه گران در هتاکی به مقدسات در روز عاشورا و همچنین تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور ابراز داشت: اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ برای سلب آسایش مردم با نظارت و هدایت بیگانگان و حمایت برخی از سفارتخانه‌های داخل ایران بود که مردم با حضور حماسی در روز ۹ دی جواب دندان‌شکنی به آنها دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گفت: با اشاره به اینکه مردم در روز ۹ دی چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند، تصریح کرد: فتنه گران در جریان فتنه ۸۸ چشم به امنیت و آسایش مردم و سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشتند که تمام نقشه‌های آنها در روز ۹ دی نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات و آشوب‌های آبانماه ۹۸ نیز نسخه‌ای از همان فتنه ۸۸ بود، خاطرنشان کرد: در فتنه ۹۸ اغتشاشگران قصد داشتند با سلب آسایش و امنیت مردم و هنجارشکنی و از بین بردن بیت‌المال و اموال خصوصی مردم نوعی سوریه سازی را در ایران دنبال کنند که با سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام دسیسه و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

حجت السلام و المسلمین احمدی اطاعت از ولی فقیه را تنها راه نجات کشور از مشکلات به ویژه در مواجهه با فتنه دانست و اذعان داشت: اگر مدیران و مسئولین کشور در حوزه اقتصادی هم فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه تصمیم گیری های خود قرار دهند و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز حل می‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات و ناهنجاری‌های اخیر در لبنان و عراق بیان داشت: فتنه‌های این 2 کشور با هدایت و نظارت و حمایت مستقیم غرب، آمریکا و همچنین متحدان عربی عبری آنها انجام شده است که لازم است مردم این دو کشور با بصیرت و آگاهی نسبت به این فتنه آن را از بین ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار