خبرهای داغ:
محمد گل زاده
دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از شهرستان کاشان:
دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از شهرستان کاشان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام و بزرگ‌ترین نهی از منکر جلوگیری از تضعیف این نظام الهی است.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۹۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش در جمع مسئولان ادارات اعضای ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از این شهرستان در محل سالن شهدای پاسدار این شهرستان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای بزرگ‌ترین معروف، حفظ نظام و بزرگ‌ترین نهی از منکر جلوگیری از تضعیف این نظام الهی است. بر این اساس تمامی آمران به معروف و ناهیان از منکر بهره‌گیری از فرمایشات امام راحل عظیم الشان و حضرت امام خامنه‌ای به منظور پیاده‌سازی فرامین ایشان در خصوص این امر مقدس است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان گفت: هندسه اسلامی تکلیف فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را بر ما مشخص کرده است و تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تمام همت خود را با تکیه بر نوآوری، خلاقیت و. با استفاده از جوانان برومند و مؤمن مصروف اجرای روش‌های شایسته این امر مهم نمایند.

حسینعلی حاجی عضو فراکسیون پیرو خط امام و رهبری مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش، امربه‌معروف و نهی از منکر را خود احیای این فریضه بزرگ الهی دانست.

نماینده مردم میمه و برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن جز دشمنی نمی‌کند. مسئولان ما باید با دارا بودن امکانات غنی زیرزمینی و روزمینی به‌ویژه منابع انسانی بهترین تدابیر را برای خدمت به مردم خوب ایران اسلامی به کار بندند که این خدمت مقدس بزرگ‌ترین معروف است.

وی افزود: مظلومیت نظام اسلامی در این است که مسئولانی که باید در خدمت مردم کوشا باشند و نام شهیدان و امام بزرگوار را زنده نگه دارند در این امر کوتاهی کنند که این گناهی نابخشودنی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار