خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

اخلاص و ایثار از ویژگی‌های اخلاقی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ویژگی‌های اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اخلاص، ایثار و جهاد در راه خدا بود.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۰۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

اخلاص و ایثار از ویژگی‌های اخلاقی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مراسم شب خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قهورد سفلی از توابع شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم دهنوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم با بیان اینکه ویژگی‌های اخلاقی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اخلاص، ایثار و جهاد در راه خدا بود به تشریح این خصوصیات پرداخت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «خادم‌پر» قهورد نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به شرح مختصر طرح «معامله قرن» پرداخت.

حسام سپهرمنصوری ضمن تاکید بر اهمیت روز قدس امسال، خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس شد.

در ادامه حاج رحیم گمار از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و سلحشوری رزمندگان اسلام در این جنگ پرداخت.

در پایان این مراسم به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، برادر مرتضی زارعی به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.

گفتنی است؛ قبل از شروع مراسم حجت الاسلام دهنوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «خادم‌پر» بر مزار پاک شهدای روستای قهورد حضور یافتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات