خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: روز قدس روز حمایت امت اسلامی از حقوق مردم بی‌دفاع فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۴۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

روز قدس روز حمایت امت اسلامی از حقوق مردم بی‌دفاع فلسطین استسرهنگ مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با تدبیر و اندیشه حضرت امام راحل روز قدس نامگذاری شده است، افزود: این اندیشه امام راحل باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین در نزد افکار عمومی جهان بوده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند.

وی ادامه داد: چندین سال است که میهمانان ناخوانده صاحبخانه را بیرون رانده‌اند و خانه و اموال آنان را تاراج کرده‌اند.

مختاری‌معین ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع حمایت از مردم فلسطین ست،  روز قدس آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی و برکت الهی و روز اعلام همبستگی و تعهد و غیرت و حمایت همیشگی امت اسلامی از فلسطین است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: روز قدس روز حمایت امت اسلامی از حقوق مردم بی‌دفاع فلسطین است و در این روز مسلمانان با زبان روزه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به جسارت و اهانت دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدس متعلق به مسلمانان خواهد بود، اظهار داشت: این نقشه شیطانی که قدس پایتخت اسرائیل از طرف آمریکا مطرح می‌شود به گور خواهند برد.

مختاری‌معین با بیان اینکه قدس متعلق به مسلمانان جهان است،  تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همه ملت‌ها درس مقاومت و آزادی‌خواهی را آموخت و مردم فلسطین نیز دریافتند که فقط با نصرت خداوند و مقاومت جوانان و نوجوانان فلسطینی آن هم به سبک انقلاب اسلامی ایران و با شعار «الله اکبر» می‌توانند بر رژیم صهیونیستی پیروز شوند.

وی عنوان کرد: با مقاومت مردم فلسطین برای همیشه نابودی صهیونیست‌ها رقم خواهد خورد و امروز مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: فلسفه روز جهانی قدس که یک ابتکار تاریخی از حضرت امام راحل بود، در واقع این حرکت نجات فلسطین از چنگال غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین منظور رزمندگان و بسیجیان عاشورایی سپاه ناحیه بهار در کنار آحاد مردم بصیر و ولایتمدارو آگاه شهرستان بهار در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام راحل با شهدای گرانقدر انقلاب و رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به دشمنان بفهمانند که قبله نخست مسلمانان هرگز در چنگال پدید ستمگران باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات