خبرهای داغ:
راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم دارالمومنین همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۶۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهیدپرور همدان از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شریعتی همدان آغاز شد.

امسال نیز به رسم هر ساله مردم مؤمن و ولایی همدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم دارالمومنین همدان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی ضمن اعلام وحدت و انسجام خود در مقابل استکبار جهانی و نه بزرگ به معامله قرن، همبستگی امت اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

مردم ولایی همدان با شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «یا حجه ابن الحسن(ع) ریشه کفر را بشکن»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «اسراییل نابود است فلسطین پیروز است»، «الله اکبر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «شعار هر مسلمان مرگ بر اسراییل»، «وعده قرآن ما مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر اسراییل، وصیت امام است»، انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دادند و با این حرکت خود نشان دادند که همواره پیرو رهبری و نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات